fredag 6 februari 2009

HBT festivalen!

Så är det dags igen för det årliga massproducerande dårspektaklet som jag är med och betalar för! Melodifestivalen, det är väl bara bögar, bi, flator och transar som ser på det, eller? I vilket fall som helst så finns det inget mer ytligare och mer ointressant program som sändes på SVT. Jag ser hellre på Arne Weise än på melodifestivalen. och då är det tur att jag har betalkanaler som sänder mer intressant innehåll Och blir HBT festivalen så populärt att det lockar flera miljoner tittare, så är jag ju helt fel ute och tänker, fucking infantiles! Vad skall man ha den här världen till och jag ger upp! I really hate melodifestivalen as the same way my friend John hates Manchester United!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen någon som talar klarspråk!
Finns det något hopp om att slippa den där Christer Björkman...
"I morgon är en annan dag" sjöng han visst på 80-talet...

När kommer den?