lördag 18 april 2009

Rustan fyller gubbe!

Klockan 4 på jobbet började firandet. Här är mina härliga jobbarkopisar!

Vi gick vidare till Rumpan Bar och åt drack! Goa stenugnsbakade pizzor, mumma!

Här är mina goa kompisar Lena och pappalediga Dick(din måcklis)

Underbara Linda!
.
Här är vår kinesiska doktor Zou och Linda
. Mätta och belåtna drar vi vidare upp längs Linnégatan till KoM Bar

På KoM Bar spelade Berras Blues band denna afton, sköngungande blues!


Och till allas ära denna kväll spelade Bo Hansson piano! Han är helgrym! Jag frågade honom varför han inte spelade hammonorgel ikväll och svaret blev - nä, jag lånade barens piano så att jag slapp köra och då kan jag ju ta en pilsner eller två - Skön inställning! Och tack skall ni ha för en underbar afton alla mina härliga jobbarkompisar!

4 kommentarer:

Drake sa...

Grattis. Är du såå jävla gammal. Själv är jag bara 49
Var det DEN Bo Hansson?

Rustan sa...

Tackar! Snart är du också med i gubbklubben! Nä, det var Götebergs Hansson, men vilken kille,eller gubbe,han är helt enorm,whaw!

Anonym sa...

Grattis Rustan!


Hälsningar

Leif

Rustan sa...

Tack Leif!