lördag 9 maj 2009

That´s my guy!

Vilken kille, Joe Bonamassa! Världens bästa musiker? Och han fyllde bara 36 år idag 8:e maj här på Trägår´n och vi sjöng , ja må du leva, ja må du leva ut i hundrade år och hipp hipp HURRRA! Men han är cool, tackade förståss, och sedan körde han loss! Jag har inte sett en sådan gitarrspelare på mycket länge! Cosmo släng dig i väggen, du fattar ingetting, det tycker även herr Ternell! Och mina damer och herrar denna unge herrn fick vara med på Eric Claptons concert i Royal Albert Hall i veckan som var och sa som så här igår om det " you know Eric, i just love him, it´s not a gay thing, but anyway, he ask me to come and play with him at his concert at Royal Albert Hall, and i mean it is amazing to have the fortune to play with Eric" Den första videon här är en hyllning från Joe till läromästaren Eric. Den andra är bara Joe när han är som bäst, tyvärr missade jag det akustiska setet, jag menar att spela in på video och det var förbannat bra, vilken lirare, whaw! Jag är helt betagen, än en gång vilken kille, vilken lirare! Och ännu ett bra gig att lägga på minnet! Jag är lyrisk, tack Joe!
.



2 kommentarer:

cosmo sa...

varför skall jag slänga mig i väggen...?
Det gör ju ont!...

Drake sa...

Har aldrig lyssnat på denna man.
Var på fest i fredags då flera av gästerna lämnade kalaset för att de skulle gå och lyssna på en Bonassa, eller vad han hette. Måste varit samma gubbe