fredag 15 maj 2009

Varför...????

..... jo, därför, jag menar varför jag inte hade ett stort 50 års kalas, okej jag fyllde på påskafton, bara en sån sak, men det viktigaste var varför ingen fest blev kan jag skylla på min idol Steve Miller! Jag erbjöd honom spela på min fest, men när jag talade med honom så sa han att -jag spelar inte på födelsedagar eller andra tillställningar, jag spelar när jag vill göra det! Tack ändå! Men jag gillar Steve Miller Band så mycket, så därför tänkte jag att min dröm ej gick att uppfylla i och med att han tackade nej, så vad göra????? Nä, jag la ner allt! Drömmen var sprucken, men här är min idol, STEVE MILLER BAND! Glöm aldrig det! Lyssna bara på rytmen, det är bara Steve Miller och KC and the Sunshine band som har den "rätta" rytmen! I love it!

1 kommentar:

cosmo sa...

Herregud..DU ville ju inte ha någon fest...?
Okey SMB är fortfarande grymma...
PP verkar ha varit en trevlig upplevelese..