söndag 27 september 2009

Ännu en helg!

Ja va f-n kompisarna skall kasta pil!!! Och jag har lagt av det efter 20 års kastande, vad innebär det idag 20 år senare att kasta pil??? Ingenting tycker jag, men Masken och Håkan fortsätter för att de inte har några andra kompisar, så draskt e det! Det var roligt de första 15 åren, men sen när Lasse N och Stekablekla kom med i tävlingen så försämrade det sig omgång efter omgång och det var jag som alltid kom i konflikt med med Stekableka och Lasse N, vilket misstag!!! Och det var då jag som föredrog dessa två till tävlingen Hemskan, det sämsta jag gjort!

Och Masken då, som endast hör av sig per sms nu förtiden, va e det för stil?

Nä, jag känner att mina kompisar har ballat ur, liksom inte följt med i tidens anda utan står kvar på ruta ett! Undantaget är min riktigt gode vän Anders "Gotland" han kan man lite på i alla väder!

Jag vill börja ett nytt liv, hur göra? Jag börjar med att lyssna på Melody Gardot!

Vad är det som händer, mina polare?

Inga kommentarer: