onsdag 18 november 2009

Den värsta tiden

på hela året är här! November vilken riktigt skitmånad, undrar i hur många dagar i rad det har regnat! Och nu ser jag att det regnar på tvären utanför mitt fönster, då vindarna har kraftigt ökat och värre kan det bli om de hårda vindar upp till 25 ms kommer upp till oss från Skåne! Hur skall man överleva detta? Det berömda täcket får komma på tals igen, vad annars göra? Läsa en god bok är ju ingen dum idé! Påbörjar nu då Åsa Linderborgs Mig äger ingen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är bra.

Boken alltså, november är bara att härda ut.

Mammatilltre sa...

Håller med Rolf, boken är bra och i vissa stycken beklämmande...
Tända stearinljus är mysigt...även i november.
Synd att du inte kan gå med den 2:e och uppleva Dan Hylander...men då är det ju dessutom december...
Snart går vi mot ljusare tider!

Drake sa...

De 18 nov var fanemaj den värsta höstdagen någonsin. Jag tröstade mig med min iPod