lördag 21 november 2009

Så här innan läggdags,

måste jag berätta för er en osannolik historia, som är sannolik mtp att när jag kom hem efter nattjobbet så slog jag på Svt 1 och såg gomorronprogrammet, vem satt inte där denna morgon om inte Fredrik o Filip som nyss släppt en bok om Köping, okej intressant, kul faktiskt! Senare på eftermiddagen, i Gokväll satt väl Filip hos henne, "ja, jag förstår mig inte på henne" Vanja! Och till slut innan jag gick åter till jobbet hann jag med att se Filip, ja, den samme man, var med i även Hype!! Jag höll på att kräkas! Vad är det på gång? Hur i helvete kan en och samme gubbe vara med i tre program i Svt på SAMMA dag? Svt har varit med om att promota deras bok, det är helt klart! Varför undrar jag?? Men, det förvånar mig inte ett dugg om Fredik och Filip jobbar på Svt inom sinom tiid! Oh, dear!

Inga kommentarer: