tisdag 1 december 2009

Jag såg solsken idag!

Whow! Vilken syn när jag vaknade idag, Skansen Kronan i strålande solsken, när hände det sist? Klart att det kändes bra fastän det tog iaf en halvtimme att mjuka upp rygg och knä och bli klar i skallen! Men snart lägger sig mörkret över stan igen och allt känns som det nu har varit ett bra tag! Melankoliskt!

Jag tippade helt fel vad gäller bragdguldet! Helena Jonsson, hm, fel vinnare tycker jag! Jag får fortsättningsvis hålla mig till Stryktipset, har lite bättre känsla på att tippa engelsk fotboll, men så har jag följt den sedan 1969 då det engång startade i svensk tv i och med Tipsextra. På den tiden man kunde se världens bäste fotbollsspelare George Best lira med trasan, det var tider det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och lika soligt idag.