måndag 22 februari 2010

Tidig måndagmorron!

"Oberoende var fursten säger" SVT släng er i väggen! Jag tog mig mig ner till lokalpubben på söndagkvällen för en pilsner eller två och för att följa slalom/kombination, skidskytte herr och dam. Vad får jag höra på lokalpubben, jo, att de får inte sända OS i SVT om de inte betalar hutlöst dyra pengar! Va fan e de frågan om, skall stackars lokalkrogar betala hutlöst med pengar för att få visa OS på tv? Det är ju inte klokt, SVT har blivit giriga till den grad att de kan jämföra sig med Kanal Plus! SKANDAL! INTE UNDRA PÅ ATT VISSA KROGAR FIFFLAR MED KASSAN! Jag gick vidare till två andra krogar i Linnéstan som visade OS, inga problem där, har de betalt, eller inte? Jag bryr mig inte, för om nu storebror tar över så måste jag reagera, sånt här skit gillar inte jag! Jag ger SVT ett grishuvud för detta!

Anyway, Hansson de Wolfe United kommer till Göteborg fredag 26 mars!

OBEROENDE VAD SVT SÄGER!

Inga kommentarer: