tisdag 9 mars 2010

Fan oxå!!!

Vad fick jag höra igår av min vän Scaley in Harlington? Jo, att han skall gå och se Peter Green idag! Fan oxå, hade jag vetat det i tid, så hade jag haft mäjlighet att flyga över, men, men, nu är det försent! Anyway Peter spelar ikväll på en liten teater med drygt 300 pers i lokalen, lagomt mycket och sådär intimt!
The Stables
Stockwell Lane, Wavendon
Milton Keynes MK17 8LU
Storbritannien
Men som jag sa till Scaley att han får vara glad om det blir någon konsert, man vet aldrig hur det blir med det vad det gäller gamle gode Peter! Är han på humör kan det bli hur bra som helst, är han inte på humör kommer han aldrig upp scen! Vad jag har hört i samband med att jag såg honom på ett väldigt glatt humör på Pustervik, jag tror det var 1999?!

1 kommentar:

Jill sa...

Hasn't John told you - it was a great gig you missed.
Jill and Tod