fredag 3 april 2009

Helgen är räddad!

+ = SANT

Om man nu inte har annat för sig så är det ganska förnöjtsamt att tillbringa helgen framför laptopen och logga in på Spotify och lägga sig raklång i soffan och bara lyssna, lyssna på i stort sett vad man vill. Jag har även kommit på att hämta upp gratistidningen Groove på Pustervik där det i varje nummer recenseras nya album av artister och grupper som jag aldrig hört talas om, ja de flesta iallafall. Och då är det ju bara att skriva in namnet på gruppen som du aldrig hört talas om på sök i Spotify och vips, så har du deras alster rakt framför dig på en spellista. Vissa grupper är bra vissa inte, men vilket himla bra sätt att bekanta sig med ny musik som t.ex. Samuraj Cities, Peter, Björn and John, The Rifles, Anni Rossi, Great Lake Swimmers m.fl. Men även gamla hederliga artister recenceras såsom U2, Thåström, Sahara Hotnights m.fl. Alltså vilken bra kombination för en musikälskare! Spotify + Groove = SANT!
Ps! Jag har 5 Spotify inviteringar kvar, så har du lust att prova skicka din mejladress så skickar jag en invitering till dig Ds!

1 kommentar:

Anonym sa...

SKicka en till Linnea
Då blir hon glad!
cosmo
Ps jag skickar hennes mailadress på e-post