onsdag 8 juli 2009

Amsterdam....

...vad vore livet utan en Amster-dam?

Har nu avverkat fyra dagar har och det kanns som att jag fatt nog! Amsterdam har i och for sig allt en man kan onska sig! Jag har vandrat runt stan och fatt blasor under fotterna, jag har druckit Amstel och Heinechen, jag har varit och, ja ni vet i Red-Light Disrtrict och jag har vandrat i de gamla hamnkvarteren druckit en ol pa en av Amsterdams aldsta pubbar, IN' T AEPJEN!!!
Van Gogh Muséet och Riksmuséet! Jag var aven och kollade in Anne Franks Hus, men hur mycke folk som helst! Puh!

Och forsta kvallen hamnade jag planerat pa Bourbon Street Blues Club! Och The Terryman Show spelade blues sa det gick vilt till! Jag traffade pa brudar fran Sverige och USA! Jag tog folje med jennifer efter att musiken lagt sig, she is from New Orleans!

Imorgon Pisa! See you!
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, ser fram mot en rapport från Pisa.
Hur mycket lutar tornet just nu?

Sök på 458876 på yotube så hittar du min BB King film. Och Ulf Lundell förstås.

Anonym sa...

Och visst är det underligt hur mycket svenskar det finns utomlands.

cosmo sa...

Imponerad av dina kulturella insatser! Men Red-District...?
Och vem är Jennifer? - nu blev jag nyfiken!
Ser fram mot kommande rapporter från Pisa och andra spännande städer
Take care out there!