söndag 12 juli 2009

Malta!

Halla! Och nu sa befinner jag mig pa Malta narmare bestamt Msida. Har valdgastar jag mina kompisar Alistair och Annabel som har flyttat hit for gott fran Luton. Och det ar ju klart en stor skillnad. Har sol sa gott som varje dag och 29-35 grader pa dagarna istallet for regn och rusk i England. Och de trivs har och det gor jag ocksa, fastan jag fick solsting igar och madde pyton, men idag kanns det battre igen. Har rader festa tider da kyrkorna lever upp, sa idag ska vi vara med pa Silemas festa da de bar omkring pa ett helgon och musikanter kommer efter och spelar och fyrverkerier ar ett maste! Och folk gar man ur huse for att bevittna festligheterna. Pa tisdag bar det ivag till Scaley och Harlington, Luton. See you!

3 kommentarer:

Drake sa...

Du verkar ha det underbart!! Härligt!!

cosmo sa...

vad har du på Dig...en kroppsstrumpa eller... : )

Anonym sa...

Mycket semesterkänsla i den bilden.