fredag 16 oktober 2009

Att skriva blog...

.... ja vad gör man det för egentligen? Jag gör det och Blondinbella, Lilla Gumman, Drake, Alex S, Sanna Lundell, Rolf och så många fler gör ju det också. Men idag så såg jag att ännu en tävling är på gång, Blog Awards 2009! Va e det för j-la skit! Vecko-Revyn förståss som har utlyst den, va e de för trams! Nu kan man inte blogga utan att man hela tiden måste tänka på vad man skriver för att eventuellt bli nominerad till denna sunktävling. Och det går ju ut på att alla dessa subkändisar som är nominerade till tävlingen vill inget hellre än att bli sedda, att få sitt ego tillfredställt, va f-n e de för jävla självupptagenhet, a la Gynning ! Vilket dårskap det är därute, i sådana här lägen har man ju bara lust att lägga av, men jag skall stå emot den här skiten ett tag till för så länge lusten finns att skriva och berätta så okej då, men man blir ju mörkrädd när man tänker på hur många som bloggar, kändisar, subkändisar och alla andra och med det hur många som helst som tillbringar sin tid framför datorn alldeles för många timmar, okej jag är en av dom, det är ju ändå en skrämmande utveckling! Folk blir hemmablinda och glömmer att det finns ett liv utanför sin lägenhet eller hus. Jag får ta och tänka på det här helt klart! Gynning vilket jätteEGO! Jag tror jag smäller av!

3 kommentarer:

Mo sa...

Will check out the bar you recommended

Anonym sa...

Håller man det på en lagom nivå så är det bara kul och det är väl så det ska vara. Och det är ju alltid kul när någon kommenterar som kanske också vill testa just den bar som man har föreslagit. Hoppas Mo gillar bluesen.

Mammatilltre sa...

Kul att du är på banan igen Rustan. Saknar berättelsen om hur det gick till. Det sista jag sett från datorfronten handlade om att en viss folkbildningsinstitution fick dagliga besök av dig...
Synd att du missar Dan Hylander - rackarns jobb!