lördag 10 oktober 2009

I feel happy!

Äntligen ett gig där jag kände mig hemma! Stenade Rullarna spelade på KoM Bar, snacka om närkontakt! Och Kent "Richards" Börjesson var nykter och fin och spelade helgrymt bra!
Nya i bandet för aftonen var Bengan Bygren på keyboard och Grobban på trummer och jag måste erkänna att som nya i bandet så gjorde de en fantastisk spelning, vilka musiker!

Okej, det tar sån j-la tid att ladda upp videos på Youtube, så det kommer två mer låtar här senare när jag har laddat upp dem, men so far, håll till godo med det här!
.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag minns 1982 efter Stones på Ullevi, Stenade Rullarna spelar skjortan av orginalbandet på Kåren! Det gör dom fortfarande! I den här miljön finns det inget som slår dom. Tack Kenta, Mackan mfl att ni håller denna musik levande. Fortsätt med det!

// Masken

SCALEY SCALES sa...

The Cheats are coming next year. Then you will hear some even better Stones covers. We are a clean band, no boozers so we are consistently good. Last time I saw Stenade Rullarna they were very disappointing.....still, everyone can have a bad gig...I should know!