söndag 8 november 2009

Klockan är sådär 7

på morgonen och jag fattar ingenting! Cubaromen gjorde sitt och jag somnde fort igår! Hela veckan har jag somnat fort och sovit som en prins i Bagarmossen, min gode vän och tillika sömndoktor Ludger skullle ha givit mig MVG på min sömn och sömnskala kan jag tänka mig. Den gångna veckan har jag jobbat 8-16.30, typ och det har varit action hela tiden, roligt ihop med mina arbetskamrater som jobbar dagtid, Ullabellla, Gerd, 25 årige Eva som egentligen fyllde 55 häromdagen, hon är så söt, Evelina som faktiskt är 23 år och gift! Eddy, polacken som vi kallar byggaren Bob, Marianne som om hon inte hade funnits så hade vår flytt av sömnlabbet aldrig kunnat genomföras, all credits to her! Chefen Fredrik som jag nog tror haft en hel del huvudvärk den gångna veckan! Och alla andra, Karin, Maria, Linda(hoppas att jag inte missat någon) ni har gjort ett bra jobb allihop, t.o.m. C-G, i love you mr. Mc Farthur! Och jag tror nog för egen del att det är dags att börja jobba dagtid, man mår bättre är mer social får saker och ting uträttade, man mår helt enkelt bättre och det sägs att som nattarbetare förlorar du 10 år av ditt liv! Hör du det Fredrik? Jag vill börja jobba dag! Ja då är det väl dags för frukost och ännu är det mörkt ute!

Inga kommentarer: