lördag 12 december 2009

Har just inget annat för mig!



Så jag slår en signal till Meliniski, tut,tut,tut och svararen går igång, fan va han är svår att få tag på! I min ensamhet ringer jag istället upp Allan och han är mitt uppe i en film på tv:n men kan ändå slänga några ord med mig. Vi snackar om vår stundande resa till Harlington, England och ett nyårsbesök hos våran vän John. Sedan säger han det otroliga (för min del) att han såg Blind Faith in Hyde Park 1969! Vad kan jag säga om det mer än att, fan, var du där?! Ja, sa han och jag riktigt kände att han sa det med ett "va då då"! Tänk dig att få ha upplevt den eftermiddagen och kvällen i Hyde Park! You lucky you, Allan!

Ps! When i talked to John this evening on Skype he told me that he was there aswell in Hyde Park 1969, so now you know that and John can be proud! Ds!

Inga kommentarer: