måndag 28 december 2009

V:a Frölunda - Balltorp

Tog mig ut till mor min i gamla kära V:a Frölunda och närmare bestämt Munspelsgatan. Morsan har flyttat tillbaka och här är huset som jag tillbringade den större delen av min uppväxt i. Tredje våningen till vänster, verkar som den lägenheten är ledig, morsan sa -Vill du inte flytta in?! Nä, tack, det får räcka att du bor här, sa jag, och det är skäl nog att återkomma till min barndomstrakt!
.
Jag och mor min tog färdtjänst till min systerdotter Viktoria. Här är hennes familjs nya radhus i Balltorp. Viktoria med min gamla mor är redo för en promenad i området!
.
Här den ena sonen, Joel som har börjat i första klass! Och är en entusiastisk Legobyggare!
.Och den lille killen heter David och är jämt go å gla. Inga lugna stunder mer än när han ser på Mr Bean som han gillar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stjärnhusen.

Rustan sa...

Jo men visst!