torsdag 17 december 2009

Formsvacka!

Luften har liksom gått ur mig, tröttheten är påtaglig, trist på jobbet, kunde inte ens förmå mig att gå med på en sponsrad kväll med bowling och julbord med arbetskamraterna i afton! Nu endast tre nätter kvar innan jul och nyårsledighet, kämpa, kämpa ödsla ingen kraft på annat så orkar jag nog?! Och att sedan höra Lars Ekström, områdeschef på SU/Sahlgrenska, på Västnytt uttala sig om att han varit med om att lägga ner hjärtrehab på Högsbo Sjukhus och helt cynisk erkänna att det kommer att bli en försämring, i början.....! Men sen då? Det är väl som i sketchen...! "Jag tänkte inte på det" Man kan ju undra vart vi är på väg, var skall det sluta? Okej, jag skulle ju inte ödsla någon kraft på något annat än jobbet, så jag gör väl inte det då och skiter i allt och bryr mig bara om mig själv, för det är väl så det ska vara nu, eller?

Inga kommentarer: