tisdag 16 mars 2010

Magsjuk!

Kanske rent av en släng utav IBS? Okej, nu känns det bättre och då som tur är finns datorn, Spotify och Youtube! Annars hade det varit rena rama öken och ligga hemma sjuk! Och vad fann jag på Youtbe om inte en gammal favorit från forn stora da´r, Mr. Jackson Browne! Gick sedan in på Spotify och lyssnade på hans näst senaste platta från 2008, Time The Conquerer och den är helt fantastisk och jag undrar varför jag inte har lyssnat på honom på sååååååååå länge??? Nu skall han komma till Göteborg och Trädgårdsföreningen 14 juni och hör och häpna han har med sig sin gamle vapendragare David Lindley, bara han ett kapitel för sig, så håll i hatten, jag kommer att vara där!!!! Här är dom med Davids stora hit!

2 kommentarer:

Kulturens Wektare sa...

Lysande!! Kolla in Härlanda/Örgrytes fina utbud av såväl Lindley El-Rayo-X samt mr Browne! De här gubbarna skall jag bara se!

Rustan sa...

Hmm, väl värt ett besök känns det som!!! Biblioteket alltså, och så ses vi den 14:e!